אפליקציית MY HOT מציעה ללקוחות כלים דיגיטליים נוספים לקבלת שירות איכותי
מאת:
מערכת Telecom News, 26.12.16, 11:32
תהליך הפיתוח ארך כשנה וכלל בחובו האקתון שירות, ראשון מסוגו בישראל, ששילב את לקוחות החברה ועובדים ממגוון תחומים בחברה. האפליקציה כוללת שירותים מתקדמים המאפשרים צפייה בתכני HOT VOD והקלטה מרחוק (שיעלו בקרוב), ותהווה פלטפורמת שירות חדשנית המאפשרת שורת שירותים ללקוח, כולל פתרון תקלות והזמנת טכנאי.
HOT השיקה את אפליקציית
My HOT, שתאפשר ללקוחות מגוון פעולות ושירותים בממשק נוח וידידותי למשתמש, ותכלול את מגוון הפיצ'רים והאפליקציות של
HOT:
HOT VOD, HOT Remote, HOT KIDDO, HOT MULTI SHARE, לצד פיצ'רים מתקדמים כמו הקלטה מרחוק וגישה לתכני
VOD (
שיהיו זמינים בקרוב) וכמו כן יישומים נוספים,
שיפותחו בעתיד.
אפליקציית
My HOT מהווה את אחת מאבני הדרך למתן שירות נגיש וחדשני במסגרת מאמצים לשיפור השירות והשקעת משאבים במערך שירות הלקוחות. תהליך הפיתוח ארך כשנה וכלל בחובו האקתון שירות, ראשון מסוגו בישראל, ששילב את לקוחות החברה ועובדים ממגוון תחומים בחברה: הנדסה, שירות, שיווק ועוד.
בעזרת האפליקציה יוכלו הלקוחות לקבל מידע אישי עבור המנוי שלהם ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי בכל זמן ובכל מקום שנח להם, כגון:
- פתרון תקלות, כולל בדיקות אוטומטיות ותזמון טכנאי אונליין,
- צפייה בתכני VOD באפליקציית HOT VOD בחינם למנויי VOD (בקרוב),
- מעבר דירה,
- ביטול או שינוי מועד טכנאי,
- אזור הודעות המרכז את כלל הודעות שהלקוחות מקבלים מ-,HOT
- מדריכי תפעול לציוד קצה,
- צפייה בחשבונית,
- עדכון פרטים אישיים,
- יצירת קשר – במגוון דרכים דיגיטליות: SMS, פייסבוק, פניה במייל,
- מרכזי שירות ומכירה וניווט ישיר למרכז הקרוב.
האפליקציה תהיה נגישה לכל ללקוחות
HOT וזמינה לפלטפורמות
אנדרואיד ו-
iOS. באמצעות הזדהות, לקוחות
HOT יוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות נוספות, שאינן חשופות לאורחים. הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות זיהוי חד פעמי בכניסה ראשונה ב-
TOKEN SMS או ללקוחות רשומים באמצעות שם משתמש וסיסמא.
נדב חנין, סמנכ"ל שיווק
HOT: "
HOT מתאימה את עצמה לצרכים המשתנים של לקוחותיה. כל הפיצ'רים והשירותים הנצרכים ביותר יהיו זמינים וקלים לתפעול מעתה בכל מכשיר ובכל זמן".
מירי לוין, סמנכ"לית חטיבה פרטית
HOT: "בשנה החולפת
HOT עברה שיפור משמעותי במדדי השירות שלה. כחלק מתהליך החשיבה למציאת המענה ההולם ביותר לצרכיהם של לקוחותינו, קיימנו "האקתון שירות", ראשון מסוגו בישראל כדי לשמוע את ההצעות של לקוחותינו לאפליקציית שירות, שתשרת אותם בצורה היעילה ביותר. את ההצעות יישמנו בתהליך הפיתוח".